hoe geef ik antwoord op een tweet?

Ik wil graag een tweet beantwoorden zoals op het plaatje

Toegevoegd na 5 minuten:
Sorry dat er net geen plaatje bij zat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is dat plaatje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie geen plaatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is nu wel

Het beste antwoord

Op het pijltje klikken want naar links wijst. Het linkerknopje dus. ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook een @ en dan direct erachteraan de gebruikersnaam typen, dan mention je die persoon wel, maar is het niet echt een reply/antwoord op de vorige tweet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Links onder, dat pijltje wat naar links gaat die moet je hebben en kun meteen typen en de naam van die gene waar het bericht van komt staat er ook al bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op het linkswijzende pijlte klikt, dan zie je een nieuw tekstvenster staan, waarin vervolgens ook staat @ en daarachter die persoon zijn nicknaam aldaar. Als je dan reageert en dus je verhaaltje typt dan ziet die persoon het bij @verbinden en dan links bij vermeldingen. Bij jou komt het tussen je tweets terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet op het pijltje dat naar links wijst klikken, en als je de tweet wilt overnemen kun je op die 2 pijltjes klikken en dan op citeer tweet!