Wat kan er mis zijn met mijn YouTube account / afspeellijsten?

Ik zat rustig te internetten en naar een van mijn afspeellijsten van YouTube te luisteren. Nu is hij ineens gestopt. Als ik "Broadcast yourself" weer inschakel (via mijn favorieten) en dan iets uitkies sluit hij YouTube af. Andere openstaande sites, die niet van YT zijn, worden dan ook afgesloten en krijg ik mijn bureaublad voor mijn neus. Dat gebeurt ook als ik bij YT een willekeurige muzikant of liedje intyp. Ik krijg dus geen video's meer te zien of te horen. Ik kom YT dus niet meer in. Als ik YT niet inschakel kan ik wel normaal op de door mij gekozen sites komen, bv hier op GV.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

YT lag er een tijdje uit vanwege onderhoudswerkzaamheden.Waarschijnlijk doet hij het alweer.Of je flash player is stuk en dan moert je die even opnieuw installeren.