Hoe los ik de 502 proxy error op? (apple)

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /engage/ui/view.html.

Reason: Error reading from remote server

Ik heb van alles geprobeerd en opgezocht, maar ik kom er niet uit. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, in heel makkelijke woorden uitgelegd?

Toegevoegd na 15 minuten:
Bewerking:
Ondertussen is krijg ik bij het refreshen een andere melding;

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Maar als jaargenoten wel deze link kunnen gebruiken om lessen terug te kijken, denk ik dat het probleem alsnog bij mij ligt..?

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om de 502 proxy error op te lossen op een Apple-apparaat, kun je de volgende stappen volgen: 1. Ga naar Instellingen > Safari. 2. Tik op 'Geavanceerd'. 3. Schakel 'HTTP-proxy' uit. 4. Herstart Safari.
Bronnen:
een maand geleden