Laten we voorop stellen dat je niet zo maar lid wil worden aangezien dit een doelgroep is die jou imago flink kan schaden.
Er zijn verschillende soorten sites/forums waar anonymous "leden" gebruik van maken, je kunt het beste zoeken social media als twitter en facebook.
Echter als jij van plan bent om deel te gaan nemen aan hun activiteiten zoals ddos aanvallen, sql en xss injecties wat nog op relatief laag kennis niveau ligt, dit grote consequenties kan hebben voor je eigen toekomst, dit omdat inlichtingen diensten ook pro-actief "mee doen" alleen om jou gegevens te verkrijgen. Mijn advies, begin er niet aan, kijk gewoon de kat uit de boom je wilt hier niet bij horen...(zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anonymous heet niet voor niets zo en is in zekere zin niet te benaderen. Iedereen die zich moedwillig voordoet als Anonymous is hoogstwaarschijnlijk geen lid. Zoals de vorige antwoorder ook al zei kan je je beter distantiëren van deze groep,als je toch interesse hebt refereer ik naar 4.chan.org.