Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat media player in eens al mijn filmpjes in het klein afspeelt? (zie uitleg)

ik heb 1 filmpje geconvert, en die speelt media player klein af, ik dacht, ow het is fout gegaan, maar nu doet ie het ook bij andere filmpjes waarbij hij het eerst niet deed.

ik heb aangevinkt: videobeeld aanpassen aan grootte van speler, en ik heb ook aangevinkt, speler bij starten aan videobeeld aanpassen.
maar toch blijft het filmpje klein.
alles is wel te zien van het filmpje, dus niet een deel, het is alleen allemaal verkleint.

als ik alles wat ik net opnoemde uit vink, gebeurt er niks , maar als ik het weer aan vink word het groter, voor even.
hoe kan dit, en vooral hoe is dit probleem op te lossen?

(hij doet het bij alle filmpjes ook de filmpjes die ik zelf niet heb geconvert)

ik weet niet hoelang hij dit doet, ik heb nooit eerder dit probleem gehad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als u de media player opent en op video klikt ziet u rechts- onder die 4 blokjes in een vierkantje staan. Als u daar met de rechter muistoets op klikt ziet u "beeld", als u daar op gaat staan krijgt u een nieuw menu en daar ziet u onderaan "videobeeld" daarop moet u "videobeeld aanpassen aan grootte van speler" afvinken en "speler bij starten aan videobeeld aanpassen" aanvinken alsook 200%.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding