Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zou je een Youtube filmpje niet beschikbaar stellen voor iPhone gebruikers?

Ik kom wel is een filmpje tegen op Youtube via me iPhone dat niet afgespeeld kan worden.
Ik krijg dan een melding dat de uploader deze video niet beschikbaar heeft gesteld voor iPhone.

Wat is het nut hiervan?
Anti apple?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
693

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat iphone in dat filmpje benadeeld word of dat iphone de filmpjes selecteert omdat iphone vind dat.... Denk dan aan racisme, geweld enz enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar, iphones kunnen geen flash spelen en vaak is het filmpje in dat formaat, vaak ook in mp4 dan gaat het weer wel (mov)
Het ligt niet aan youtube maar aan je iphone.En dit ligt weer niet aan jou maar aan apple. En dat dan weer aan Jobs (rest his soul)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat ook wel eens " deze video is verwijderd, het spijt ons"
Je moet het zien als een standaardzin, het spijt hun natuurlijk helemaal niet maar error 404 staat zo rottig.
Iphone kan het niet afspelen omdat het een bepaald bestand is wat iphone niet kan afspelen zelf heb ik dit ook wel eens op mijn iphone ipod en ipad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding