Muziek downloaden op een Mac pc ??? eerst had ik een Windows pc en toen gebruikte ik limewire is er ook zo iets voor een Mac pc

Een soort limewire maar dan een die op een Mac werkt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Mac pc???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Apple maakt ook PC's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is óf een Mac óf een PC. Geen Macpc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Personal_computer#Geschiedenis Hoewel de term dus in het begin voornamelijk gebruikt werd voor IBM Personal Computers (ofschoon Apple deze term in hun beginjaren ook gebruikte), en later voor IBM PC-compatibele computers, wordt de term tegenwoordig gebruikt voor ALLE computers voor individueel gebruik. Zelf: In populair taalgebruik is het PC vs Mac, maar dat is onterecht, er is geen enkele reden om een computer voor persoonlijk gebruik, die gemaakt is door apple, geen PC te noemen.

Antwoorden (4)

http://www.youtube-mp3.org/nl daar kan je de link plakken van een youtube filmpje en dan krijg je alleen het geluid. werkt heel erg goed ik gebruik het zelf ook:D.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mensen zoiets omslachtigs als alternatief zien snap ik echt niet. Daarnaast films/games?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel ik weet wel wat illegaals maar dat mag ik niet hier posten sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan uTorrent (bijv.) zelf is niks illegaal.
Ik gebruik een site waarmee je online kan downloaden moet je op YouTube een muziek zoeken en dan je adres balk kopiëren en dan plakken in deze site http://www.youtube-mp3.org/nl en dan op downloaden klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens somud
daar is ook een mac versie te vinden
capthavoc
12 jaar geleden
Er is ook uTorrent voor Mac. Hieronder een lijstje met alteratieven voor Limewire.