Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik met mijn laptop weer op internet?

Na een update kan ik met mijn laptop niet meer op internet. Ik krijg slechts beperkte toegang met mijn netwerk. Een systeemherstel naar een datum voor de update kan niet (meer). Dus weet iemand een andere optie behalve formatteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ter info: m'n iPad kan wel op internet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Probeer eerst even de modem/router te resetten.
Sluit je computer af, trek de stekker uit de router en steek die er na een minuut weer in. Wacht tot de router helemaal is opgestart en start je computer weer op.

werkt niet?

Probeer even het netwerk te verwijderen.
Ik ga uit van Windows 7

- Ga naar Start > Configuratiescherm > Netwerk en Internet > Netwerkcentrum

- Klik in het menu links op Draadloze netwerken beheren

- Klik op het netwerk en kies voor verwijderen.

Maak hierna opnieuw verbinding, typ je wachtwoord weer in en hopelijk lukt het nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom kunt u geen systeemherstel uitvoeren? Zijn er wel nog herstelpunten maar gaan deze niet ver genoeg terug?

In Windows Vista en Windows 7 kunt u onder de lijst met herstelpunten een vinkje zetten bij "Herstelpunten ouder dan 5 dagen weergeven". Dan pas krijgt u de oudere herstelpunten te zien.

Welke beveiligingssoftware gebruikt u? (Antivirus en firewall).

U kunt de computer "Schoon" opstarten om te testen of het probleem veroorzaakt wordt door software welke automatisch gestart wordt. Het schoon opstarten van de computer kan middels de volgende procedure gedaan worden:

1.Klik op Start
, typ msconfig in het vak Zoekopdracht starten en druk op Enter.

Als u om een beheerderswachtwoord of bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.

2. Selecteer op het tabblad Algemeen de optie Selectief opstarten.

3.Schakel onder Selectief opstarten het selectievakje Opstartonderdelen in het geheugen laden uit.

4.Open het tabblad Services, schakel het selectievakje Alle Microsoft-services verbergen in en klik op Alles uitschakelen.

5.Klik op OK en klik op Opnieuw opstarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing