Kan je ook wit op zwart afdrukken?

Als je gewoon een tekst afdrukt is het meestal zwart op wit. Kan je het ook zo instellen dat je wit afdrukt op zwart (of ander gekleurd papier) papier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er iemand antwoord geeft dan krijg ik een mail met het volledig antwoord. Dus ik heb ze toch gelezen. Ik heb ook gemerkt dat er veel niet meer opstaan.

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet met een normale printer..
In principe als je alle kleuren van je printer in dezelfde verhouding mengt krijgt je zwart.
Dit in tegenstelling tot je monitor. Je monitor heeft andere kleuren en als deze mengt krijg je wit!
Dus je zult naar dus drukker moeten of op witte vel erg veel zwart printer.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja maar als je een witte papier hebt en je doet zwart met witte lettertype dan heb je veel inkt verlies dus haalgewoon zwarte vellen en print in kleur wit uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Kleur wit zit niet in een printer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wit is ook geen kleur...
Ritsuka
12 jaar geleden
naar mijn weten zit er geen witte inkt in een printer. Een printer gebruikt CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Key).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scholen hebben wel wit? Anders heb ik het mis
Afdrukken kan wel wit op zwart, Echter vrees ik dat je geen drukkerij bezit die aangestuurd word door een computer. Printen wit op zwart gaat niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Althans niet met de huis tuin en keuken printers.