Hoe maak ik een email adres aan via Joomla?

Wij hebben al een domeinnaam/website via Joomla. Nu willen we ook graag een email adres hiervan. bijvoorbeeld: ik@ditwerk.nl.
Hoe stel ik dit in??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas kun je dit niet via joomla doen. Joomla is "de site".
Maar voor e-mail instellingen moet je een stapje verder. De site draait waarschijnlijk bij een hosting bedrijf. En bij het aanmelden heb je gegevens gekregen waar je naar de backend van domein/site kunt om bv zaken zoals email in te stellen.
Kom je er niet uit? Even rondneuzen op de site van je hosting provider, die heeft dit vast op de site staan. Anders kun je contact met hun opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je phpmyadmin hebt bij je hostingpakket, maar probeer het eens op te roepen.. www.je-eigen-website.nl:2222. Mocht dat werken dan spreekt het verder voor zich.