Ene keer wel email kunnen ontvangen en verzenden, andere keer weer niet. Hoe kan dit? Vanaf telefoon.

Het gaat om mijn emailaccount die ik teven op mijn Samsung Galaxy S heb geïnstalleerd.

Alle serverinstellingen kloppen, evenals verbinding. Daar ligt het niet aan volgens mij.

Maar de ene week ontvang ik wel gewoon email via mijn telefoon en de andere week gebeurt er helemaal niets, terwijl ik toch veel emails heb binnengekregen op mijn account.

Hoe kan dit? Ik heb niets aan de instellingen veranderd.

Is de telefoon misschien stuk?

Toegevoegd na 40 seconden:
teven = tevens

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel dus: met mijn emailaccount op de computer is niets aan de hand; gewoon normaal verzenden en ontvangen.

Dezelfde serverinstellingen op mijn telefoon geïnstalleerd, maar kan de ene week wel email ontvangen/verzenden, dan een paar dagen weer niet, dan weer een dagje wel, dan soms een hele week niks, hoe komt dit toch?

Toegevoegd na 1 uur:
De mailinstellingen werken normaliter overal waar wifi is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mailinstellingen werken mogelijk niet vanaf een ander adres als je huisadres?

Antwoorden (2)

Misschien heb je hem per ongeluk op vliegtuigstand gezet of op alleen maar GSM. Je moet het binnenhalen van je emails ook wel activeren door push of de tijd in te stellen. En anders gewoon met de hand even binnenhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je telefoon kan op verschillende momenten op een andere manier verbonden zijn met internet. De ene keer via je mobiele netwerk, dan weer via je wifi van thuis, en misschien per ongeluk via de wifi van je buurman. Waarschijnlijk werkt je email alleen als je verbonden bent via je eigen wifi.
bamibal