als ik een film wil kopieeren naar mijn usb zegt hij "dit bestand is te groot voor doelbestandssysteem" hoe kan ik hem toch kopieeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe groot is je usb stick?

Het beste antwoord

In elk geval zegt de melding: "te groot voor doelbestandssysteem". Dat betekent dat je USB stick geformatteerd is met FAT16 of FAT32.
Formatteer je stick met NTFS en probeer het dan nog eens een keer.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fat ondersteunt bestandsgrootten tot 2GB. een DVD 4.3 G.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje ik heb het gedaan en het is gelukt dankje wel.

Andere antwoorden (3)

Op een plaats zetten waar wel genoeg schijfruimte is. Bv een grotere USB-stick of een externe HDD
12 jaar geleden
Deze melding betekend dat je geen ruimte meer hebt op je usb stick. Je moet een paar bestanden verwijderen zodat er weer genoeg ruimte op je usb-stick komt om de film er op te zetten. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je genoeg ruimte heb op je usb. Maar als je usb FAT32 geformateerd is dan gaat het niet passen. Daar kan je max 4 gb op kwijd. Formateer de usb op NTFS. Dan gaat het wel lukken.