hoe krijg je een creditcard account?

ik wil dingen kopen op amazon.com heb al een account maar voor het betalen heb je een creditcard nodig of account om te kunnen betalen, ik heb de card niet echt nodig maar wel de creditcard account om te kunnen betalen weet iemand sites om bv. bankpas van ing/abn amro te koppelen en als creditcard te gebruiken om te kunnen betalen amazon is goedkoop help me!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik niet voor een creditcard gaan maar voor een debit card. Werkt precies hetzelfde met het verschil dat je meteen iets koopt met je eigen geld ipv wat bij een credit card gebeurt alles eerst wordt voorgeschoten. Kun je je ook niet in de schulden werken.

Als je al een paypal account hebt valt daar trouwens eenvoudig een debit card aan te koppelen mee aan te vragen (ook geen jaarlijkse kosten aan verbonden zo te zien).
http://www.ehow.com/how_6777409_use-paypal-amazon.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als er echt alleen met een creditcard kan worden betaald en niet gewoon met je bankpas dan zul je een creditkaart bij de bank moeten aanvragen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat eenmalig of moet er per maand voor betalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij ABN kun je als klant gratis een kaart aan vragen, deze is dan gekoppeld aan je bank rekening die je bij abn hebt.
en kun je dus altijd gebruiken
Er zijn dezer dagen prepaid credit cards te verkrijgen...
die kan je bijvoorbeeld verkrijgen bij https://www.3vcard.nl/
let wel dat deze credit cards enkele maanden geldig zijn!

Het werkt gewoon als met een prepaid telefoon...
je laad bijvoorbeeld 25 euri op op je credit kaart en daarmee kan je dan aankopen doen op het internet.