Dat kan op deze website: http://foutepvvpolitici.nl/
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een idiote site,alsof politici van andere partijen nooit iets fout doen. Het zou pas eerlijk zijn als er voor elke partij zo'n site zou zijn,maar dat zal wel niet gebeuren en voorkomen worden door een enge linkse kliek.
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik hoor zeker niet bij die linkse kliek (integendeel), maar Wilders heeft dit wél uitgelokt met zijn meldpunt voor overlast van Polen in Nederland...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh maar ik doelde niet op jou Pieter,maar op die site en degene die dit heeft opgezet. Ik weet niet of je het uitlokken kunt noemen want er is veel overlast en niemand doet er iets aan.
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja, dat snap ik. De anti-PVV-site heb ik verder helemaal niet bekeken, maar ik las ooit dat het een reactie was op de website van de PVV waar je klachten over het (wan)gedrag van Polen kunt melden. Natuurlijk is er veel overlast en moet dat worden aangepakt, maar het is me een raadsel waarom er een apart meldpunt voor overlast van Polen moest komen. Er zijn zoveel mensen die structureel overlast veroorzaken, óók autochtonen. Ik zou heel wat meer waardering voor het PVV-initiatief hebben gehad als het een meldpunt was geweest voor klachten over "buren en buurtbewoners"... Dus zónder het toe te spitsen op Polen of andere (allochtone) groepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar,ik denk ook dat de PVV dit gedaan heeft om dit onder de aandacht te brengen,juist omdat er weinig tot niets wordt ondernomen. Een meldpunt over buren en overlast bestaat er al bij je eigen gemeente.
Pieter2011
12 jaar geleden
En dat is nou precies de reden dat ik tegen een (apart) meldpunt voor overlast van Polen ben: als het om overlast gaat in je woonomgeving, zijn er al genoeg meldpunten waar je met je klachten heen kunt!