Versneld colleges kijken op studeersnel.nl doet het niet meer

Titel zegt het al: ik kan niet meer versneld colleges kijken op de site. En ik heb al een aantal keer flash opnieuw gedownload maar de filmpjes spelen alsnog niet af. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

afwachten tot ie weer doet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat je problemen hebt met onze viewer. Om te kijken wat het probleem is hebben we een paar vragen. Welke browser gebruik je? Welk besturingssysteem gebruik je? Wat is de link naar het college dat je probeert te kijken? Doen de voorbeeldlinks het ook niet?

Overigens werkt de player niet met flash maar met windows media player. Belangrijk is dus dat deze up to date is.

x

StudeerSnel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik gewoon internet, de nieuwste denk ik. Mijn besturingssysteem is windows 7. En alle links die ik van collegerama overneem doen het niet. Op firefox doet ie het trouwens wel. Maar ik vind het werken met internet explorer fijner. Dank!