Is een Nederlandse testversie van Windows8 al uitgebracht?

Ik heb hem van http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/download gedownload maar je kan alleen maar engels duits enzo. Geen Nederlands. Is die er al wel. En wanneer zou die uitkomen?

Toegevoegd na 1 dag:
Na het instaleren blijkt dat hij wel Nederlands is hoor. Je moet hem eerst engels instaleren. Daarna heb je de keuze om hem Nederlands te maken. En dat lukt alles is nu Nederlands.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Neen, de Nederlandse versie zal maar uitgebracht worden met de algemene release.
Normaal gezien worden rc's slechts uitgebracht in de 'EFIGS'-talen (Engels, Frans, Italiaans, Duits en Spaans)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is wel een previeuw uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is onlangs een consumer preview uitgebracht.
De developer preview is al enkele maanden uit. ik denk dat als iemand zoekt naar een nederlandse versie dat die persoon heus wel weet dat er preview versies zijn uitgebracht. in zijn vraag staat zelfs een link naar die preview.