hoe kan ik mijn profiel terugkrijgen op me laptop?

Toegevoegd na 1 minuut:
En nou issie alles kwijt: mn opmaak die ik ingesteld had, het lijkt ook een deel van mn software (nou ja, het zal er wel op staan, maar ik kan er niet meer bij?) -> zelfde geldt voor mijn documenten, álles. Weg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je data kwijt bent moet je in de meeste gevallen toch bij een data-recovery bedrijf zijn :(
Je kunt wel doe het zelven met tools op het internet, maar dan moet je wel weten wat je doet. Vaak overschrijven mensen gegevens op de schijf waar ze juist gegevens van willen redden.
Als de data je wat waard is mag je natuurlijk altijd contact opnemen.
Anders moet je even googelen op data-recovery software e.d.