Hoe verwijder ik onbekende draadloze uit mijn netwerk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
capthavoc
12 jaar geleden
je bedoelt in je lijst van beschikbare netwerken ?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Je bedoelt dat andere mensen illegaal op jouw netwerk zitten? En die wil je eruit hebben? Netwerk beveiligen met een pasword als je dat niet hebt, of je netwerk alleen toegankelijk maken voor 1 bepaald mac adres. Dit kan vaak via je modem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat bedoelde ik. Hoe kan ik hem uitschakelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat onmogelijk om hem uit te schalen? of kan ik zorgen dat elke x hem weer uitschakelen tot ze zat.
capthavoc
12 jaar geleden
het is even niet duidelijk op welke vraag je antwoord Als het op de eerste is dan is er niet zoveel aan de hand
de tweede is ernstiger als je zelf geen beveiliging op je routerwifi hebt
want dan ben jezelf onbeveiligd bezig

Antwoorden (4)

Door een onmogelijk te raden wachtwoord erop te zetten.
Amadea
12 jaar geleden
Uw PC herkent alle draadloze netwerken waar hij een signaal van oppikt. Eentje daarvan is uw Wifi, alle andere zijn van buren of van een extra netwerk in uw woning. U kan die niet onzichtbaar maken. Heeft u daar problemen mee ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik schrijf Nederlands taal niet goed. Maar ik hoop dat je me begrijpt en ik jou ook. Ik wil mijn pc veilig houden. Hoe kan ze mijn wachtwoord achter halen? Ik heb sterke wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke... bedankt voor alle antwoorden!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u het zelf aan niemand doorgegeven heeft bent u normaal gezien veilig.
Een kooi van Faraday om uw huis bouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, maar dat is echt de enige mogelijkheid. Iedere ambassade heeft zo'n kooi van Faraday om zich heen.
De min zegt genoeg dat het boven jouw bolletje gaat.
het lijkt me dat je in je browser op je router inlogt en daar de onbekende verwijderd.\
Kijk eerst naar al je eigen apparaten en degene die je niet kent / iets zegt eraf gooien