Ik heb via de site, win-iphone-4s.nl een iPhone gewonnen door mij in te schrijven voor nieuwsbrieven. Hoe kunnen zij dit aan mij geven, met welk geld?

Ik vraag me af waarom deze bedrijven mij een iPhone kunnen hebben gegeven doordat ik alleen maar mijn email adres heb opgegeven om nieuwsbrieven te ontvangen. Waar halen zij het geld vandaan om mij een iPhone te laten winnen? Ze vroegen mij ook om een foto van mij met mijn gewonnen iPhone op te sturen ter promotie, zal ik dit doen?

Ik doe nooit mee aan deze dingen dus ik heb er niet veel benul van.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mischien zodat jullie een beeld kunnen krijgen van mijn probleem hier de site : www.win-iphone-4s.nl

Weet jij het antwoord?

/2500

Over het algemeen vermoed ik dat je nu je onnozel, de hele dag vol krijgt door emails van verschillende bedrijven, door jou in te schrijven voor die banner geef jij toestemming, dat ze jou mogen benaderen, en daarmee krijgen hun geld, of misschien in dit geval iphone doordat ze jou als nieuwe klant hebben geworfen voor hun. Toegevoegd na 46 seconden: Onnozel is inbox leuk zon tel

Het lijkt leuk zo een site, maar er staat in de zin "Beproef je kans!" Dit is een mooi lokkertje voor jou en het zegt helemaal niet dat jij die iPhone krijgt of hebt gewonnen. Ze willen gewoon dat jij je overal voor in schrijft en reageert op allerlei mails die ik als spam zie. Weggegooide energie en tijdverspilling. Reken er maar niet op dat je echt die iPhone krijgt.

Ik denk niet dat je een iPhone zal krijgen. Dit is alleen een lokkertje zodat mensen hun gegevens afgeven waar de eigenaar van de sites dan geld aan verdienen.

Helaas heb je niks gewonnen, alleen dat je vanaf nu alsmaar nieuwsbrieven toegestuurd krijgt. Dit zijn lokkertjes die te mooi zijn om waar te zijn. Ook op twitter vliegen de iPads in het rond. Laat je niet gek maken door mooie beloftes en als je voelt dat iets ruikt, dan stinkt het meestal ook. Nog zo'n mooie ...............U hebt 100% kan op een Iphone. Je wel kans maar daar blijft het bij. Lees dus altijd goed en reageer niet te snel op zoete lokkertjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100