Hoe kan ik een internet filter uitschakelen?

Ik heb een hele oude pc in gebruik...

Toegevoegd na 11 minuten:
(Het gaat om een kliksafe filter)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
capthavoc
12 jaar geleden
welk filter ? naam van dat filter iswel belangr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kliksafe! :S
capthavoc
12 jaar geleden
oops belangrijk als het het filter van solcon is of eo filternet dan zal dat niet lukken

Het beste antwoord

De normale procedure is dat je de filter uitschakelt met een wachtwoord ?
wil je het er wel ophouden ?
of allen tijdelijk uitschakelen ?

als je het wilt verwijderen moet je het serienummer of wachtwoord weten

als je dat niet hebt zul je helaas heel windows er af moeten halen
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil hem even tijdelijk uitschakelen...
capthavoc
12 jaar geleden
als je de code hebt dan moet dat wel kunnen
heb je in de taakbalk een icoontje rechtsklik daar dan op
dan krijg je vast het optie menu te zien waar je als ouder normaal gesproken op kan inloggen om dingen in te stellen
daar kun je heb ook weer tijdelijk uitzetten
ook onder start programma zou dat programma icoon wel staat maar alleen in het account van de administrator kun je aanpassingen maken heb je die code niet, dan helaas dit soort programma zijn zodanig dat ze niet te hacken zijn zonder heel je windows
te verknoeien.