Facebook laat niet meer zien wat voor berichten mijn vrienden liken en waar ze elkaar in taggen?

Ik heb al jaren Facebook, maar ik heb ooit een keer op de website per ongeluk op het kruisje gedrukt rechts, waar je van alles ziet wat je vrienden doen. Nu kan ik op mijn telefoon en op de laptop niet meer zien wat mijn vrienden doen qua liken en taggen. Facebook is voor mij zo een stuk saaier geworden, want ik heb amper berichten om te zien. Weet iemand hoe ik dit weer terug kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk volg je de berichten van mensen op je facebook niet meer. Dit is te verhelpen door op het pijltje (rechtsboven op de website) te klikken. Daar staat de optie "Voorkeuren voor nieuwsoverzicht" bij. Klik daar op. Vervolgens kun je mensen die je niet meer volgt opnieuw volgen en bepaalde personen voorgang geven, deze mensen komen dus bovenaan je tijdlijn te staan wanneer ze iets hebben geplaatst.