Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

reactie die ik geef op een ander bericht niet op facebook tijdlijn plaatsen?

als ik een reactie geef op een bericht van iemand anders in mijn vrienden lijst dan is dit te zien op mijn tijdlijn is het mogelijk om dit uit te zetten, niet iedereen in mijn vriendenlijst hoeft te zien als ik reageer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
671

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Welkom in de sociale media van Facebook.
Privacy in Facebook? Neen niet echt.
Maar je kan het een en ander wel beperken.
Kijk eens bij je privacyinstellingen en loop alles eens kritisch na.
Vooral bij "wie kan mijn berichten zien"

Daar kan je ook de onderstaande tekst vinden, neem deze eens aandachtig door en stel aan de hand van dit gegeven je instellingen in.
----------------------------------------------------------
Het publiek voor oude berichten op je tijdlijn beperken
Als je deze optie selecteert, wordt inhoud op je tijdlijn die je met de instelling Vrienden van vrienden of Openbaar hebt geplaatst, gewijzigd in Vrienden. Houd er rekening mee dat getagde personen en hun vrienden deze inhoud ook kunnen zien.
Daarnaast heb je de mogelijkheid het publiek van afzonderlijke berichten te wijzigen. Hiervoor ga je gewoon naar het bericht dat je wilt wijzigen en kies je een ander publiek.

Meer informatie over het wijzigen van de weergave van oude berichten

en daar staat weer de volgende pakkende tekst

Je staat op het punt om oude berichten op je tijdlijn te beperken zonder ze te bekijken. Opmerking: Deze globale wijziging kan niet met één klik ongedaan worden gemaakt. Als je later van gedachten verandert moet je het publiek voor elk van deze berichten individueel aanpassen.
-----------------------------------------------------------------

Wil je redelijke privacy?
Gebruik dan de Messenger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding