Waarom is een net aangemaakte Facebook niet direct vindbaar?

Ik heb een Facebook pagina opgericht voor onze nieuwe wijk. Maar als buurtbewoners lid willen worden kunnen ze de pagina niet vinden. Het is een besloten pagina. Wel vindbaar volgens Facebook. Wie o wie kan mij helpen. Kan het aan mijn privacy instellingen liggen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een besloten groep is wel vindbaar en leesbaar, pas na lid worden kun je behalve lezen ook bijdragen posten.
Een geheime groep is onvindbaar, is echt privé. Hiervoor moet je uitgenodigd worden.

Zou goed kunnen dat je je vergist hebt, kijk inderdaad eens in je instellingen. Kan één vinkje uitmaken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beste Jodokus52, Bedankt voor je reactie. De groep staat nu zelfs op openbaar en nog niet vindbaar. Ik heb sterk het vermoeden dat het aan mijn privé instellingen van Facebook ligt. Maar daar kan ik ook niets op vinden.