ik heb mijn laptop via vga op mijn tv ingeplugt, maar hij geeft geen geluid en beeld. ook niet via window media centre. help mij alstublieft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je de tv zo ingesteld, dat hij het signaal vanaf de pc weergeeft? Dit moet je doen door als bron (source) PC te kiezen.

Misschien dat dit nog helpt, dit is voor Windows 7:
1. Ga naar configuratiescherm
2. Bij weergave (kleine) pictogrammen kies beeldscherm. Kies bij de categorieweergave eerst vormgeving en persoonlijke instellingen, dan beeldscherm.
3. Klik links op verbinding met een projector maken.
4. Kies een van de mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je computer moet je je videokaart instellen door het signaal (uitgaand) te klonen. Hier ligt het aan. Niets downloaden of kopen want dit is niet nodig.