Website beschrijven, hoe kan ik dat krachtig maken?

Voor google wil ik een beschrijving van mijn site plaatsen, maar aangezien ik daar niet zo heel goed in ben, wil ik graag vragen wat handig is er nog meer te plaatsen.

Momenteel heb ik dit (html):

Wat zou er nog meer bij gezet kunnen worden? Het is dus een opleiding ict, applicatieontwikkelaar(webdesigner).

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou op de term SEO ( search engine optimization ) moeten zoeken. Er zijn heel veel manieren om je website hoger in de ranking te krijgen.

Voor je meta zou ik een wervend tekstje schrijven om je bezoekers over te halen op jouw website te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet echt een antwoord op mijn vraag, maar wel de enige!