Hangt er vanaf. Ik weet er een die internationaal gaat en dat is interpals.net. Als je een iPod of iPhone of iPad hebt kan je wander proberen (ook internationaal.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tinychat kun je met leeftijdsgenoten chatten en het is super veilig je kunt namelijk de mensen die jij in je chatroom wilt hebben toevoegen etc...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
TMF chat site, partyflock, habbohotel en sugarbabes.