Wat betekent Tst.?

Ik moet ergens een telefoonnummer invullen. In het eerste hokje de landcode, in het tweede hokje het netnummer, in het derde het telefoonnummer zelf en dan is er een vierde hokje waar ik 'Tst.' kan invullen. Weet iemand wat dat is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Het toestel nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus gewoon het telefoonnummer? Maar die heb ik al ingevuld in het derde hokje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het toestelnummer is het interne nummer wanneer sprake is van een telefooncentrale. Wanneer dit nummer rechtstreeks gebeld kan worden heet het ook wel een doorkiesnummer. Bij telefoonnummer vul je in zo'n geval het algemene telefoonnummer van het bedrijf in en bij Tst. alleen het interne toestelnummer.