Hoe moet ik foto's op facebook verplaatsen?

Hallo ik wilde graag weten hoe ik op facebook foto's van het ene naar het andere mapje verplaats.
Ik heb al het een en ander op internet opgezocht maar ik kan daar niks anders vinden als 'klik op het album waar je de foto's wilt verplaatsen en klik op ''edit album'' wat dus blijkbaar ergens onder de titel van het album moet staan. Ik zie dat nergens staan of mijn facebook is gewoon one in a million ofzo? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar foto's, linksboven, als je met je muis over de foto gaat zie je een sterretje en een potloodje, ga met je muis over het potloodje en dan staat daar: bewerken of verwijderen, klik dan vervolgens op verwijderen!