op welke website kan je foto's van pagina's van het boek: het leven van een loser vette pech vinden?

ik heb op bol.com al foto's tot pagina 16 gevonden, maar meer niet. waar kan je dat vinden aub? of kunnen jullie als jullie dat boek hebben er pleasepleaseplease foto's van trekken en doorsturen naar coudronjustine@hotmail.com

1000x thanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je bent in het Nederlands (vermoed ik) op zoek naar foto's van het boek het leven van een loser vette pech. Dit staat maar voor 16 pagina's op het Nederlandstalige internet.

In de oorspronkelijke taal (Engels/Amerikaans) kan je het boek ook niet volledig op het Amerikaanse internet vinden. Maar je kunt door JEFF KINNEY IMAGES op internet in te geven wel een aantal Engelstalige bladzijden met tekeningen / foto''s van dit boek bij elkaar vinden. Mijns inziens is dit gedaan zodat mensen niet het boek vanuit internet in elkaar kunnen "bouwen". En dan zou het boek natuurlijk niet meer in de boekenwinkel worden verkocht.

Op de volgende website kan je trouwens reeds nieuwer materiaal van Jeff Kinney vinden : www.goodreads.com/author/list/221559.Jeff_Kinney

Want hij heeft alweer een aantal nieuwe boeken in deze serie geschreven !