Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een programma van me laptop op me pc hoe doe je dat?

zeg maar ik wil msn van me laptop pakken op usb stick zetten en daarna op mijn pc maar dan gaat die programma niet open hoe zorg je er voor dat ie wel open gaat?

Toegevoegd na 38 minuten:
nee geen msn et is norton security!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
929

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat is niet mogelijk. Je zou msn kunnen downloaden op www.msn.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt waarschijnlijk een PORTABLE versie van de applicatie, Die kun je vanaf een USB stick gebruiken zonder het op de PC te hoeven installeren. Zie linkje voor een protable MSN client.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodra je een programma installeert op je computer worden er bestanden in je systeem geïmplementeerd. Dit houdt in dat je voor elk besturingssysteem het programma opnieuw moet installeren. Zoals al eerder gezegd kan je wel "portable" programmas op je USB stick zetten en die op elk ander willekeurig systeem gebruiken (windows). Kijk op ddl2.com voor zulke programma's!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor een progje als msn is dat echt niet nodig
je installeert het gewoon op beide vanaf internet
en logt in met dezelfde gegevens

andere programma als games tja als die geen serienummer hebben of online account er aan gekoppeld of de cd of dvd in de drive nodig hebben dan kan je die gewoon op beide installeren
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
dan kun je beter even
microsoft security essentials downloaden en installeren
let wel je windows moet legaal zijn
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/products/security-essentials of anders AVG ? Ik vermoed eigenlijk dat je een malware hebt
dus probeer deze eerst www.malwarebytes.org (de gratis versie) probeer deze als je niet het internet op kunt met de pc start op in veilige modus met netwerk verbinding
dus start op en druk meteen daarna op F8
totdat je een keuze menu hebt
Selecteer veilige modus met netwerk mogelijkheden Als je daarmee bent opgestart(ziet er wat raar en groot uit ) kun je vaak wel het internet op
Ga dan terug naar deze pagina en download eerst die van
malwarebytes
installeer en scan en repareer
herstart de pc dan weer normaal
probeer dan de norton via de site of via de cd
(als je die hebt) te installeren
of de bovenste link van microsoft security essentials als mocht blijken dat je maar 1 licentie hebt vaak mag je norton op 3 pc installeren ? dus eigenlijk moet dat wel lukken dan succes
Gewoon op msn bestandslocatie openen en dan alles selecteren en plakken op de usb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding