Met ALT-F10 start je de e-recovery tool op van Acer. standaard is het wachtwoord zes nullen (000000)

Uit de handleiding:
Herstellen vanaf backup
Gebruikers kunnen een eerster gemaakte backup (zoals beschreven in Backup
maken) herstellen vanaf harde schijf, CD of DVD.
1 Start Windows op.
2 Druk op + om de Acer eRecovery utility te openen.
3 Voer het wachtwoord in om verder te gaan. Het standaard wachtwoord is
zes 0-en.
4 Selecteer in het Acer eRecovery venster Recovery actions en klik op Next.
5 Vier herstelhandelingen zijn beschikbaar. Selecteer de gewenste
herstelhandeling en volg de instructies op het scherm om het herstelproces
te voltooien.
Opmerking: Het item "Restore C:" is alleen ingeschakeld wanneer
de gebruiker een backup op de harde schijf (D:\) gemaakt heeft.
Raadpleeg het deel Backup maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx heeft echt geholpen :)

Andere antwoorden (1)

Meestal ia het door tijdens het opstarten op alt + f10 te drukken. Hier mee kom je in een menuutje waar je dit kunt doen