Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede groepschat, het liefst gratis is?

Voor een spel zoek ik een gemakkelijke groepschat (liefst gratis). Weet iemand er een.

Toegevoegd na 9 minuten:
Oke, ik zal Xfire eens bekijken. Maar het is een taxt-based game. Waar het niet om snelheid draait, maar vooral om samenwerken. Vandaar die chat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Ga naar een jongerenhangplek. 't Is redelijk weer, dus daar is momenteel vast wel een groep aanwezig. Snij daar een interessant onderwerp aan. Voilà, gratis goede groeps-chat!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Xfire of teamspeak is een goede ingame audiochat.
Zo kan je onderling een gesprek starten en ingame via de headset communiceren.
Als je een echte chat bedoeld die ingame pop upt?
Dan weet ik er geen en die raad ik je ook af omdat het stoort met de game.
Zo krijg je soms je echte muisicoon tijdens het spelen te zien wat heel hinderlijk is.

Ps: ik neem aan dat je een full screen spel bedoet zoals call of duty of iets anders.
Als je het heb over een browser game zoals bijv habbo of runescape of w/e dan kan je gewoon xfire gebruiken om onderling te chatten.
Het is een soort msn achtig maar je ziet ook welke spellen andere mensen op dat moment spelen of speelden en die van jouw enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toevoeging tot het antwoord hierboven: je kan ook steam gebruiken, hierin kan je ook een groeps-chat maken en zelfs een groeps-voicechat waardoor je dus ook via de microfoon kan praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing