Met welke Programma kan ik mijn Hardware PC scannen ?

Ik weet niet meer welke videokaart en andere items in mijn PC zitten.
Ik zoek een programma zonder allerlei toeters en bellen gewoon een gratis programma dat zich niet installeerd op mijn PC

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
25.2K

Het beste antwoord

Ga naar -> Uitvoeren en typ daar in ''dxdiag''.
Hier zullen de meeste dingen weergeven worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

HW-MONITOR is mis wel een makelijk programma.
http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

Toegevoegd na 31 seconden:
O sorry deze installert zich wel op uw pc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klik met rechter muis op deze computer op je bureaublad, klik op eigenschappen. Komt er een popup omhoog. Voor windows 7 klik je links in de popup op apparaat manager/device manager, je krijgt dan alle hardware te zien.Je kan ook via je zoek functie in menu start mmc.exe openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kun je doen met "speccy"
dit programma zet je op een USB-stick en klaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om echt alles van je pc te raadplegen raad ik je aan
ga naar start => uitvoeren
of bij windows 7 start=> bestanden of programma's zoeken
typ "msinfo" als resultaat zul je een info icoontje zien met deze bestandsnaam, open die

als je wil kan je dit bestand exporteren zodat je altijd je info kan raadplegen

dit zit standaard in windows dus geen info vereist

Deze manier geeft u ook het meeste informatie over je systeem.

Als er ooit een probleem is met uw pc en ze hebben je systeem info nodig kun je dan altijd het gexporteerde bestand gebruiken (tenzij je tussenin iets veranderd/bijgestoken hebt dan moet je het opnieuw exporteren)

Toegevoegd na 1 minuut:
eens je in msinfo zit ga naar onderdelen => beeldscherm voor info over je videokaart (merk/type) enz

Toegevoegd na 2 minuten:
dit zit standaard in windows dus geen installatie vereist bedoelde ik hehe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PC Wizard, dat is een gratis programma die je een direct overzicht geeft van de hardware in je PC en de specificaties. Een keer laten scannen als administrator en hop! Klaar!