geenantwoord@live.nl bijv) hoe maak ik zo'n e-mail?

Ik heb een site en ik wil graag een norply e-mailadres maken hoe maak ik die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een noreply adres wil zeggen dat je dit adres niet kan gebruiken om te antwoorden. Je zou dit kunnen maken in Live bijvoorbeeld door een nieuw adres te creeren (opties>>account>>emailadressen) met het gewenste alias. Stel je hebt een adres als jantje@live.nl. Dan zou je noreplyjantje@live.nl kunnen aanmaken. Vervolgens zorg je dat alle mail die daarop binnenkomt automatisch naar de folder verwijderd wordt gestuurd. In windows live mail kan dit via extra>>regels en dan een regel aanmeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het niet helemaal over hoe doe ik dan dat antwoord maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
No reply wil zeggen dat je niet kan antwoorden op dat email adres. Je maakt dus ook geen antwoord. Een dergelijk email adres wordt gebruikt om email te versturen naar een groot adressenbestand ( mailinglist) waarop geen antwoord gegeven kan worden. Ik heb het idee dat jij iets anders wilt bereiken.Leg het even uit; misschien dat we je verder kunnen helpen