Pc monitor doet vreemd

Hallo mensen ik heb eeb 24 inc full hd samsung syncmaster sa 300 ik heb alle kabels aangeduwt in de pc zelf maar hij verbind niet met de pc ik heb de DVI en VGA aansluiting ook gecheckt ook niks mis iemand help?

Weet jij het antwoord?

/2500

heb je het beeldscherm gesynct via de beeldinstellingen? je kunt namelijk niet zomaar een scherm via dvi aansluiten als het via vha is dan moet je het op de instelling van het scherm doen... of anders een breuk in de kabel?

Heb je het scherm zelf wel fysiek aangezet, aan de voorzijde van het scherm zit de aan en uit knop. Dit is touch bediening en bijna niet te zien, je dient hier met je vinger overheen te gaan. Toegevoegd na 44 seconden: Het knopje zit rechts onder, een power logo.

Je moet gaan uitsluiten. Dus een andere monitor op je pc aansluiten. (dan weet je dat het niet aan de pc ligt) De monitor aansluiten op iets anders, pc, laptop, maakt niet uit. (dan weet je dat het niet aan de monitor ligt) Is het een nieuwe monitor? je hebt het over DVI en VGA, die sluit je niet tegelijk aan hoop ik. Alles uitzetten als je kabels in of uitplugt.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100