Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan mijn laptop geen cd's meer lezen? (zie uitleg)

Ik wilde muziek op de laptop rippen, maar er gebeurt niks als ik de cd in de laptop doe, er komt niks in beeld, bij computer staat ook niks.

eerst dacht ik dat het van die ene cd kwam omdat er copyright op stond, maar nou doet ie het bij geen enkele cd meer, is hij stuk? en hoe kan ik dit verhelpen.

p.s. als ik windows media player open en op rippen druk, komt er voor 'Voor het rippen van muziek van cd's is een cd-station vereist.'

wat bedoelen ze hiermee, want ik heb toch duidelijk de cd in het cd- ding gestopt.

kan iemand helpen, want ik wil zograaag muziek op de laptop rippen van cd's.

ow, ik heb trouwens windows vista op een asus laptop.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Probeer het probleem te verhelpen met de MATS tool voor dit probleem.

Op de volgende Microsoft pagina ziet u een groene knop met de tekst "Nu uitvoeren". Klik hierop en volg de stappen op het scherm.

http://support.microsoft.com/kb/929461/nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet je de driver van je cd-speler updaten/installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing