Als je een bedrijf inhuurt zal deze je idee echt niet stelen. Zoek op internet naar ervaningen van andere klanten. Jammer genoeg kun je op een website geen patent aanvragen en geld hiervoor het auteursrecht. Helemaal zeker weten kun je het dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor mijn spelling:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Leer zelf een website bouwen.
Er zijn genoeg makkelijke programma's voor.

Zelf een Website maken? www.one.com/Website

Uw eigen Website na 3 keer klikken! 3.000MB webruimte nu voor €1,25 p/mGratis Website Maken | Vistaprint.nl
www.vistaprint.nl

Uw eigen website binnen enkele minuten online. Probeer nu!Website Maken Gratis | novosite.nl
www.novosite.nl

Eenvoudig een professionele website maken? Probeer het 14 dagen gratis!

Website maken voor beginners
www.websitemakenvoorbeginners.nl

website maken voor beginners is een gratis website voor iedereen die een eigen website wilt maken. Handleidingen en videos om je te helpen bij het maken ...

Een website maken voor beginners, over html, css en semantiek.www.html-site.nl/website_maken_voor_beginners.phpIn cache -

De meeste mensen die websites bouwen voor anderen, zijn niet geinteresseerd in de content.
http://www.offerti.nl/lp/webdevelopers/?gclid=COvlmdvBsK4CFYRG3godelV8OQ

Het punt is vooral dat als die website gemaakt is,
je het ding ook nog moet onderhouden.

Zelf doen kost (bijna) niks.
Want jij kan jouw eigen idee wel geweldig vinden,
maar het is en blijft de vraag of het een idee
is wat geld op gaat leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt goede ideeen worden altijd uitgevoerd door de bedenker. Al is het maar een prototype.
Als het dan echt goed is, dan wordt het wel uitgebouwd.
Ga zelf aan de slag met wordpress.com