Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zal deze laptop ongeveer 5 jaar meekunnen, ook qua games?

http://www.laptopshop.nl/product/168410/msi-ge620dx-681nl.html
Ik heb zelf geen ervaringen met MSI-laptops. Een Mac wil ik trouwens niet, omdat de programma's van mijn studie bijna allemaal niet compitabel zijn met de Mac (helaas).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
699
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat voor games?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje de nieuwste games, overigens werken alle spellen van nu hierop hoor. Ik wil hem vooral gebruiken voor 'zware' programmas voor mijn studie. Mn vraag is meer: kan ik deze laptop over 5 jaar nog gebruiken (laat het gameaspect weg) zonder dat hij zeer traag is?
Ritsuka
12 jaar geleden
Met games niet, daarvoor is je videokaart al snel te traag

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat hangt er HEEL sterk van af wat voor games je speelt ; want al is de computer nog o snel, de gamer achterhaald hem wel. Zeker met het toenemende grafisch geweld de laatste jaren, is je computer eigenlijk al verouderd op het moment dat je heb binnen hebt en er een nieuw spel uitkomt.

Los daarvan is voor internetten, office en eenvoudige beeldbewerking en opslag een computer van vijf jaar geleden nu nog uitstekend te gebruiken, en over vijf jaar ook nog wel. Pas als je er ' nieuwe' of grotere dingen mee gaat doen, moet je over uitbreiding nadenken - en dan kom je met een extra harde schijf of wat plakjes geheugen vaak ook nog een heel eind.