Op mijn tablet staan bovenin pijltjes naar beneden boven een plat streepje. betekent dit een apps update beschikbaar? Hoe verder?

merk tablet: Archos 101

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Een tablet met Android dus. Dat symbool betekend dat er iets klaar is met downloaden. Dat kan een update zijn maar zou ook iets anders kunnen zijn.
Wat je moet bij dit soort 'meldingen' is even die bovenste balk [de notificatie balk] naar beneden 'slepen'. Dan zie je precies wat jouw tablet jou wil melden. Extra gratis hint: als je die balk naar beneden gesleept hebt, dan zie je ook een knop met 'clear' staan. Daarmee verwijder je alle meldingen van dat moment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weer iets wijzer geworden!

Andere antwoorden (1)

Nee, dit betekend dat er een update is of dat het besturings systeem aan het updaten is. Als het goed is er een rood en groen pijltje zichtbaar.

Toegevoegd na 55 seconden:
Wanneer er een update voor een app beschikbaar is, word dit weergegeven met een soort grijs koffertje met één pijltje omhoog.