ik heb een draadloos netwerk Sweex LW055,maar hij is plotseling niet meer beveiligd , ,hoe krijg ik de beveiliging e r weer in ?

Toegevoegd na 1 dag:
de antwoorden die ik gekregen heb zijn mij niet duidelijk,is er iemand die het op een simpele manier kan uitleggen b.v.d.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je moet het standaard gateway adres vinden start uitvoeren of gewoon in dat kleine text venstertje onderaan type in CMD enter dan komt er een zwart venstertje daarin type je ipconfig enter en zoek daarna de het woord standaard gateway meestal is het deze 192.168.0.1 vul die cijfer reeks in je adresbalk van je browser in en dan komt er een schermpje met het admin paswoord zie eventueel je handleiding meestal is het admin admin of zoiets soms staat het op het modem dan kom je in het instellingen menu daar kan je de wireless setting vinden verschilt per route waar maar meestal is het wireless security volg de stappen en apply en reset of verbreek verbindig met je draadloze netwerkkaart en verbindt opnieuw met je netwerk nu zal ie om een ww vragen wat je net hebt ingevuld succes Toegevoegd na 4 minuten: ik ga er vanuit dat je wel verbinding heb op dit moment maar dan onbeveiligd als dat niet het geval is pak even een internet kabel en sluit deze rechtstreeks aan

Je zal eerst het IP adres van het adsl modem moeten achterhalen bijvoorbeeld 198.168.1.1 als je dat hebt start je internet explorer en typt daar het IP adres in . Als het goed is zit je dan in het modem en kun je daar van alles regelen. Het is handig om het boekje of de handleiding in de buurt te hebben omdat de instellingen van de verschillende modems verschillen FRank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100