Kun je bij vakantieveilingen.nl zien wat er eerder voor een bepaalde veiling is betaald?

Ik wil weten voor welk bedrag een veilig gemiddeld wordt verkocht en liefst ook tijden erbij zodat ik kan zien wat een gunstig moment is om te gaan bieden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Die gegevens zijn er niet, dat is ook logisch want dat gaat betekenen dat alle veilingen voor minder worden verkocht of (nadelig dan voor jou) het heeft geen zin omdat iedereen dan op het 'gunstige' tijdstip gaat bieden en volgende maand kun je er geen touw meer aan vast knopen (aan goedkope tijden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij iedere aanbieding staat het huidige bod
en de tijd die de veiling nog loopt.
En ook alle voorgaande biedingen.
Je ziet de hele biedgeschiedenis gewoon staan!

De kunst is om zo laat mogelijk te bieden als je het huidige bod erg laag vindt.

Of om gewoon te bieden met een prijs die jij het waard vind.

Ik heb er zo juist een gevolgd gedurende een minuut.
Die ging in die tijd van 35 euro naar 51 euro.
In dit geval een midweek op een bungalowpark.
Maar........daar komen dan nog eens 50 euro aan kosten bij.

En zo zijn er wel meer adders onder het gras.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks voor je reactie, maar ben bang dat je me niet helemaal begrijpt. Ik bedoel waarvoor bv een slipcursus de afgelopen maand is verkocht. En dan liefst met de tijden (snachts, 's ochtend e.d.) zodat ik een ideaal tijdstip kan kiezen.
jodyenboyke
12 jaar geleden
Je kan beter eerst kijken wat zo'n cursus in het echt kost. En dan bepalen of en wanneer je gaat bieden. Het is echt goed opletten. Vooral bij vakanties zie ik dat er soms meer betaald word als rechtstreeks bij de aanbieder.....