Heb een nieuw toetsenbord en nu doet het geluid van de computer het niet meer. Hoe kan dat en hoe kan ik dat verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor we de oplossing te ver zoeken, weet u zeker dat u geen kabel uit de computer heeft getrokken bij het erin doen van de kabel van muis en toetsenbord? Dat de stekkers in het stopcontact zitten? Anders zal het waarschijnlijk liggen aan de drivers van het toetsenbord en muis en moet u een nieuwe driver van de geluidskaart downloaden. Welke driver u moet hebben ligt aan uw computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even rechts onderin. Daar staat een klein speaker-symbooltje, als het goed is staat daar geen rode streep doorheen. Staat er wel een streep dan is dat de oorzaak van het probleem. Oplossing: met de rechtermuisknop op het symbooltje klikken > volumemixer openen > het vakje 'alles dempem' niet aankruisen of het volume omhoog doen.