Ik heb mn computer ook op mn tv aangesloten maar nu zie ik alleen nog maar n leeg bureaublad zonder alle icoontjes of andere functies, help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mn monitor van mn computer doet alles t gewoon, maar op mn tv zie ik alleen n leeg bureablad

Het beste antwoord

Je tv staat ingesteld als uitgebreid bureaublad. Je kan nu met de muis van je computerscherm naar je tv scherm bewegen. Wil je het anders instellen kun je met rechtermuisknop op je bureaublad en dan persoonlijke instellingen - beeldscherm de instellingen wijzigen. Hier kanje onderop bij "meerdere schermen" de keuze maken beeldschermen uitbreiden, bureaublad op scherm 1 of bureaublad op scherm 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bureaublad heeft zich uitgebreid naar de 2e monitor, je TV.

In feite is je bureaublad gewoon 2x zo breed geworden, en op het nieuwe gedeelte staan logischerwijs geen icoontjes.

Wat je moet doen is naar de beeldscherminstellingen gaan. Per videokaart verschilt waar de juiste instellingen staan, maar meestal kom je er wel terecht als je rechts klikt op je bureaublad, en dan kiest voor instellingen.

Dan moet je zoeken waar de instellingen voor 2e monitor staan. In plaats van uitgebreid, of extended bureaublad, moet je dan kiezen voor "clone desktop" of het nederlandse equivalent daarvan.
Dan wordt de 2e monitor (je TV) een kopie (kloon) van je 1e monitor.