Mijn rechtermuisknop op mijn laptop doet het opeens niet meer, wat nu?

Mijn muisknop deed het een jaar geleden, toen ik hem net had aangeschaft al niet. Nu deed hij het vorige maand weer (zonder dat ik er iets aan deed) en nu doet hij het weer niet, wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

monteur bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dus je kan verder niets zelf doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Monteur? Heeft geen zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja, die weet het waarschijnlijk wel
Misschien zit er wat vuil tussen, maak hem dus open en maak hem schoon.
En contact met de fabrikant opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd dat je niet meteen bij ontvangst al hebt geklaagd, of was het 2e hands laptop? Als hij nieuw was, is een fabricagefout en daar had je nooit mee akkoord moeten gaan.

Nu kun je proberen dit nog onder garantie voor elkaar te krijgen. Als de laptop een jaar oud is, zit er nog garantie op.

Anders laten repareren of een externe muis aansluiten.