Is een externe harde schijf (2TB) aan te sluiten aan een NAS?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om een Western Digital HD en een Freecom SilverStore dualbay NAS met Tonido Private Cloud-functionaliteit. Die heb ik nog niet maar omdat er op idoob een goede aanbieding staat ben ik het wel aan het overwegen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat ligt er maar net aan, als je NAS beschikt over een usb of sata poort en je externe schijf ook, dan kan het.
Wil je exact antwoord, geeft dan aan welk type nas en externe schijf.