waarom werkt printer toevoegen niet?

ik kan mijn printer die gedeeld is door een andere pc in het netwerk niet toevoegen. dan zegt hij dat de spooler service niet actief is terwijl hij dat wel is en opnieuw opstarten van de service werkt ook niet. iemand enig idee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zijn de drivers van de printer wel geinstalleerd op je PC? Als dat niet het geval is gaat het niet werken.
Daarnaast kan het toevoegen van een printer een lastig verhaal zijn; poorten, ip adressen etc.
E.e.a. is afhankelijk van o.a. je besturingssysteem.
Eerst zorgen dat de drivers in orde zijn.