waarom valt mijn laptop uit wanneer ik heb opstart met alleen de accu en werkt hij als hij met netstroom opgestart is wel prima?

ik heb een probleem met mijn laptop.
De laptop valt na een paar seconden uit wanneer je de laptop opstart met alleen de accu.
wanneer je hem aan het netstroom legt, start hij wel gewoon op.
Daarna doet de laptop het ook gewoon prima op de accu, totdat je hem weer opnieuw opstart.

heeft iemand enig idee hoe dit komt?

alvast bedankt!

mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Amadea
10 jaar geleden
Hoe oud is de accu? Het zou kunnen dat die versleten is!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb twee accu's geprobeerd beide nieuw besteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, ik heb dit probleem zelf ook gehad. Ik denk dat het dan aan je laptop ligt. Dat de aansluiting kapot is. Ik weet uit ervaring dat je dit vaak niet kunt laten maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk werkt de accu niet meer zo netjes en is het makkelijker voor de pc om deze onder controle te houden van zodra deze volledig is opgestart en alles is geladen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar de makerij gaan

Antwoorden (3)

Kapotte accuu, heb ik zelf ook gehad, heel erg irritant. Of dat de accu (snel) over behit is geraakt

Toegevoegd na 1 minuut:
Tip: nieuwe accu of accu er uit en alleen in de oplader, ook kun je een laptop houder kopen met in de onderkant een fentilator
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij zet zichzelf vanzelf uit als de accu bijna leeg is. Zodat als je hem op netwerkstroom zet geen documenten verliest je kunt dit via het configuatiecentrum veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook wijzen op de ventilator, maak deze eens goed schoon! Wie weet doet dat wonderen