geen verstand van mini laptoppen, zou je bij een mini laptop als deze een beetje normaal kunnen internetten? en ook programma's erop kunnen zetten?

Programma's als bearshare, msn enz.

Toegevoegd na 41 seconden:
vergeten! hier een link naar de site: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/Mini-210-3010SD,10259,241018,183145.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zelf heb ik een dergelijke mini voor reizen. Bevalt prima. Typen is wat hinderlijk (Kleine toetsen ed) dus ik zou het niet aanraden als hoofdmachine, of je moet thuis een toetsenbord erbij nemen.

Ze zijn NIET geschikt voor zwaarder werk (Foto/video editen, gamen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er idd aan wat je er mee wil, en wat voor programma's. Gewoon beetje internetten geen probleem. Ik gebruik hem voor vakantie om foto's op te backuppen. nadeel is wel dat hij geen cd/dvd rom drive heeft. Die moet dus extern.
zolang je niet hetzelfde van het machine vraagt als van een gewone laptop geen probleem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je voor simpel internet werk hier wel mee uit de voeten kunt maar om er nou bearshare of andere torrent op te zetten nee
wat mij het meeste tegenstaat van mini laptops is het kleine beeldschem en het kleine toetsenbord
het is gewoon niet handig en erg relaxed achterover zitten
is bijna niet mogelijk als je wat mindere ogen hebt
en je zou het er van krijgen als je er te lang mee werkt
het is een handige voor vervoer maar ik heb liever een groter beeldscherm
capthavoc
12 jaar geleden
Ja hoor, met deze minilaptop kan je goed internetten en msn-nen zal ook wel gaan. Het toetsenbord is natuurlijk wel kleiner dan van je laptop thuis en het scherm ook, maar dat is logisch. Wel vraag ik mij eerlijk gezegd af waarom € 300,- wil gaan uitgeven voor een volkomen overbodig apparaat. Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar internetten en msn-nen kan je ook gewoon met je smartphone doen. Ook dan is je toetsenbord en je scherm wat kleiner, maar het kan allemaal wel. Ik ga er tenminste vanuit dat jij een smartphone hebt. Zo niet, zoek er dan eentje gratis uit bij een nieuw abonnement, dan heb je heel die minilaptop niet nodig. Het is een gesleep hoor, elke dag dat ding meenemen en je moet hem ook iedere keer weer opladen. Als je er mee in de klas gaat zitten spelen, dan heb je ook nog kans dat de leraar hem inneemt.