Crossfire europe wil niet starten ?

Crossfire europe is een game die ik achter de pc speel
maar sinds ik gamebooster 3 heb gedownload
heeft gamebooster 3 wat dingen gewijzigd
(heb ik zelf ingesteld), maar nu kan ik crossfire europe niet starten als ik dat doe komt er helemaal niets
wat kan ik doen ( ik heb game booster 3 al verwijderd)
maar het werkt nog niet en ik heb crossfire europe opnieuw gedownload maar nix.
help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows 7 heeft de optie terugzetten. Daarmee zet je eventuele fouten terug naar hoe het eerder was. je kan dat proberen. Wat ook wel zal helpen is een recovery draaien. Wel eerst even een backup maken.