Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het lukt niet om Itunes te downloaden. Help me?

Mijn ipod Touch is geblokeerd. En ik moet itunes hebben om hem te resetten. Als ik hem download dan gaat hij niet veder bij een bepaalt moment. : Bezig met het publiceren van product gegevens. staat er dan. Ik heb een windows 7 starter. Kan daar intunes uberhoud wel op? Of andere tips om weer op mijn ipod te kunnen? Ik moet meer dan 6323975 minuten wachten... Help me alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 jaar wachten? ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Kijk of je de goede versie van iTunes download. Als je een x32 systeem heb, moet je de x32 software downloaden. Zelfde verhaal voor een x64. Start - computer - systeemeigenschappen - type systeem om te zien welk systeem jij hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
KAn je me misschien de link geven van x32?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.apple.com/nl/itunes/ Als je dan op downloaden klikt, moet je als het goed is kunnen kiezen tussen de verschillende systemen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing